Naše webové stránky používají soubory cookie pro zajištění funkčnosti a výkonu webu, analýzu, personalizovaný obsah a reklamy. Kliknutím na tlačítko "SOUHLASÍM SE VŠEMI COOKIES" souhlasíte s tímto použitím a sdílením informací s našimi partnery. Více informací o našem používání souborů cookie a partnerů a také úpravu souhlasu můžete provést v Zásady používání souborů cookie.
Martina Wengenmeir, členka poroty pro cenu ISPO 2022 a redaktorka pro ISPO.com, říká: „V zimě je důležité, aby dětské nohy zůstaly v teple, ale i vzhled bot by měl být atraktivní. Designové detaily této dětské obuvi jsou vskutku promyšlené, boty mají protiskluzovou podrážku a dobře přilnou k noze.“ I porotci Scandinavian Outdoor Group byli z bot nadšení: „Rodiče, kteří chtějí pro své děti exkluzivní oblečení, si tyto dětské zimní boty od finské značky Reima zamilují stejně jako porota.“
Reima je přední značka ryze dětského outdoorového oblečení ve Finsku. Společnost má více než 75letou zkušenost s vývojem a výrobou odolného oblečení do jakéhokoliv počasí. Reima se proslavila především díky svému funkčnímu dětskému oblečení a oceněné zimní boty Megapito jsou dalším skvělým příkladem nepromokavé a prodyšné technologie Reimatec. Bylo prokázáno, že nepromokavé boty udrží teplo až do -30 °C (-22 °F), přesto jsou lehké, pružné a umožňují dětem být v nich aktivní. Boty mají novou podrážku založenou na technologii Vibram Traction Lug, která zajišťuje skvělé přilnutí pro větší bezpečnost.
Ředitel divize bot značky Reima, Rucky Zambrano, se velmi těší z těchto úspěchů: „Vytvářet zcela nové druhy produktů je vždy vzrušující a odvážná cesta do neznáma. Máme z těchto získaných ocenění velikou radost –ukazuje to, že naše práce na vývoji dětské obuvi má spád a perspektivu. Když náš tým pracoval na botách Megapito, chtěli jsme vymyslet moderní, luxusní, obzvlášť teplé boty, které se snadno nazouvají a jsou funkční, bezpečné a univerzální. V současné době je model Megapito udržitelnější volbou než průměrná zimní obuv.“
|
Megapito kombinuje arktické teplo s bezkonkurenční přilnavostíZnačka Reima pochází z chladného severu, proto byly boty navrženy a testovány tak, aby odolaly mrazu až velmi nízkým teplotám do -30 °C (-22°F). Za tímto účelem se do bot používá 400 g izolace Primaloft v provedení Gold Insulation Eco (90 % recyklovaných vláken).
Kde je zima, tam to většinou i klouže, a jelikož hlavní prioritou značky Reima je bezpečnost dětí, podrážka hraje důležitou roli. Nová technologie Vibram Traction Lug, používaná v botách Megapito, zajišťuje až o 25 % lepší přilnavost v porovnání s běžnými podrážkami. Unikátní 3D pyramidové tvary, které se opakují po stranách trakčních špiček, výrazně zvětšují kontaktní plochu, což vede k lepší přilnavosti ke všem povrchům. Tato technologie se používá např. v běžeckých botách do náročného terénu. |
Vnitřek bot obsahuje voděodolnou, prodyšnou membránu. Avšak nestačí jenom to, aby nohy zůstaly v suchu během zimního nečasu. Technika přímého vstřikování umožnila značce Reima vytvořit viditelně zvýšený okraj mezipodešve z PU a tím i minimalizovat počet švů na vrchni straně, což zlepšuje ochranu proti vodě. Podrážka si však zachovala svou pružnost díky promyšlené drážkové struktuře.
Kromě 90% recyklované izolace se boty Megapito vyznačují i dalšími ekologickými vlastnostmi: Podrážka vyrobená technologií přímého vstřikování znamená, že při výrobě se používá výrazně méně lepidla. Neobsahuje žádné živočišné části ani materiály, takže je tento model obuvi vhodný pro vegany. Pro zlepšení funkčnosti vnitřní nepromokavé membrány je dodatečná ochrana proti vodě a nečistotám zajištěna nanesením odolné vodoodpudivé vrstvy (DWR) na svrchní tkaninu bez fluorovaných uhlovodíků.
Model Megapito je určen pro podzimní/zimní sezónu 2022-2033 a v obchodech se objeví v září 2022. Tyto úžasné boty ve čtyřech nadčasových barvách – žluté, modré, červené a černé – s elegantními detaily, které lze snadno upravit, budou k dispozici v dětských velikostech 28 až 38.
Finské slovo „Pito“ znamená přilnutí. Název „Megapito“ lze tedy přeložit jako super přilnutí, což znamená, že jsou boty vysoce kvalitní.
Každoročně se ceny ISPO udělují nejvýznamnějším výrobkům ze sportovního průmyslu. Nezávislí mezinárodní odborníci hodnotí několik stovek přihlášených podle nastavených kritérií. Tento výběr špičkových produktů je vítanými orientačním nástrojem pro celý sportovní průmysl a pomáhá prodejcům při zadávání dalších objednávek. A pomáhá také spotřebitelům při hledání ideálních produktů. Ocenění ISPO se stalo známkou kvality pro obchod se sportovním zbožím a zvyšuje jeho viditelnost.
Cena ISPO je označením toho nejlepšího ve sportu a výrobků zítřka.
https://www.ispo.com/en/awards/ispo-award
Soutěž o cenu Scandinavian Outdoor pořádá skupina Scandinavian Outdoor od roku 2005 s cílem podpořit inovace výrobků a designu ze Skandinávie a propagovat nové výrobky členů. Mezinárodní porota oceňuje nejlepší výrobky na základě funkčnosti, kvality, inovací, designu a udržitelnosti. Každou zimní a letní sezónu je nominováno až 30 značek skupiny Scandinavian Outdoor, které soutěží o cenu Scandinavian Outdoor. https://scandinavianoutdooraward.com/
Reima je přední světovou značkou aktivního dětského oblečení. Společnost Reima byla založena ve Finsku roku 1944 a zaměstnává přibližně 500 lidí. Obrat společnosti v roce 2020 činil 122 milionů eur. Výrobky Reima a finská řešení Baby Box jsou k dispozici ve více než 70 zemích. Posláním společnosti Reima je připravit další generaci šťastných a aktivních dětí pro budoucí svět. Naše návrhářské zásady jsou inovace, funkčnost, bezpečnost a nový finský design. Oblečení je schválené nejpřísnějšími kritiky na světě: dětmi. Více na: