Až -50% SLEVY ZIMNÍ VÝPRODEJE!
Nakupuj nyní, dokud jsou dostupné Tvé velikosti >>> Zobrazit
Nějaké otázky?+420228880486

Často kladené otázky (FAQ)

Zde jsou některé z dotazů, které nám nejčastěji kladou naši zákazníci. Pokud nenajdete odpověď na svou otázku, kontaktujte nás e-mailem: info@open-24.cz , nebo volejte telefonicky náš zákaznický servis: +420 228 880 486.

 

Jak mohu vrátit svou objednávku?

Jestliže se Vám nelíbí, co jste si koupili, můžete vrátit zboží do 365 dnů ode dne nákupu. Zboží nesmí být nošené a nesmí ztratit svůj obchodovatelný vzhled.

Jak vyplnit online formulář pro vrácení nebo výměnu obuvi?

Zakoupený produkt můžete vrátit:

1. vyplněním online formuláře pro vrácení / výměnu na účtu kupujícího.

K účtu kupujícího se můžete přihlásit jedním z následujících způsobů:

a) Pokud jste registrovaným kupujícím, přihlašte se ke svému účtu

b) b) Pokud nejste registrovaným kupujícím, můžete se zboží vrátit bez

registrace (přístup k vašemu účtu získáte prostřednictvím e-mailu s potvrzením objednávky), který jste obdrželi po jejím odeslání) nebo

c) Pokud jste neregistrovaným kupujícím, musíte se zaregistrovat: Klikněte na „Přihlášení“ a „Registrace“ v horní části webové stránky Open24. Zaregistrujte se zadáním e-mailové adresy použité v objednávce a poté se přihlašte.

Po přihlášení budete přesměrováni do sekce „Moje objednávky“, kde uvidíte seznam zakoupeného zboží. Vyberte objednávku, najděte položku, kterou vracíte, a klikněte pod ní na tlačítko „Vrátit položku“. Postupujte podle níže uvedených pokynů.

budou vám peníze vráceny do 10 pracovních dnů po obdržení zboží.

 

Vrátil jsem zboží. Kdy mohu očekávat zpět peníze?

Když vyplníte formulář pro vrácení zboží, generuje systém hlášení „Return completed“ (Vrácení hotové). Peníze za vrácené zboží se rozesílají v pracovní den – čtvrtek. Nejdelší doba pro vrácení peněz je dva týdny, počítaje od dne vrácení zboží.

PozorOpen24 má povinnost vrátit pouze náklady na doručení v hodnotě nejlevnější možnosti zákazníkovi nabídnuté u pokladny.

  

Zboží, které jsem dostal, je poškozené. Co mám dělat?

Na veškeré zboží Open24 se vztahuje záruka v trvání 24 měsíců. V případě výrobních vad má Open24 povinnost vrátit peníze zaplacené za zboží nebo vyměnit vadné zboží za jiné. V případě výrobních vad musí zákazník vyplnit formulář pro vrácení zboží, zvolit možnost „Defect“ (Vada) a upřesnit důvod vrácení. Pokud si nebudete jisti, zda se na Váš případ vztahuje záruka, kontaktujte nás e-mailem  info@open-24.cz

 

Mohu prát obuv Crocs v pračce a sušit v blízkosti radiátorů nebo jiných sušicích zařízení?

Obuv Crocs nedoporučujeme prát v pračce. Nevystavujte Crocs vysokým teplotám ani intenzivnímu slunečnímu záření. Nesušte boty v blízkosti radiátorů nebo jiných sušicích zařízení. Vysoká teplota může Crocs deformovat.

 

Nemáte výrobek, který potřebuji. Jak mohu zjistit, kdy bude výrobek konkrétní velikosti a barvy opět na skladě?

Doporučujeme zaregistrovat se pro zaslání automatické zprávy, až bude preferovaná velikost a barva opět na skladě. Chcete-li se zaregistrovat: najděte zboží, které se Vám líbí, na Open24, vyberte si barvu a velikost a zadejte do pole níže svůj e-mail, na který si přejete obdržet hlášení o opětovné dostupnosti zboží na skladě.

 

Jak poznám, jestli se velikost obuvi shoduje s mou velikostí?

Open24 uvádí pod fotografiemi zboží tabulky velikosti (viz tlačítko „Size chart“ (Tabulka velikosti)) s předběžnými délkami stélky v centimetrech. Při vybírání vhodné velikosti doporučujeme používat rozměry stélky a doporučení zákazníků na pravé straně. Pokud Vám model, velikost nebo barva nebude vyhovovat (nebo se Vám nebude líbit), můžete vrátit obuv, která nebyla nošena a neztratila svůj obchodovatelný vzhled, ve lhůtě jeden rok. Procedura výměny trvá 5-7 pracovních dnů a nestojí nic navíc.

 

Chci vrátit několik položek z jedné nebo více objednávek. Mohu je vrátit všechny v jednom balíčku?

Ano. Ve svém zákaznickém účtu vyplňte formulář pro vrácení pro každou položku, kterou chcete vrátit. Zboží zabalte do jednoho balíku, aniž byste poškodili původní obaly výrobků. Na balíček nalepte jeden štítek pro vrácení zboží s adresou příjemce a odesílatele.